Naujienos

Šiemet darželio logopedė dalyvauja respublikiniame prevenciniame projekte „Žaidimai moko“.

Nepakankamai išlavintas erdvės ir krypties suvokimas, gali kliudyti sėkmingam rašymo ir/ar skaitymo mokymui mokykloje.

Numatomas rezultatas:

1. Plėsis ir tikslės regimieji ir erdvės suvokimo vaizdiniai (vaikai skirs kairę- dešinę puses; suvoks sąvokas aukštai- žemai, pirmyn- atgal, daugiau- mažiau, aplink, kampe, apačioje, už nugaros; mokės nusakyti kūno judėjimo kryptį (pirmyn, atgal, dešinėn, kairėn, aplink); orientuosis popieriaus lape.

2. Lavės smulkioji motorika, tobulės riešo, rankų pirštų judesiai (vaikai mokės atlikti užduotis pagal žodinę instrukciją; atliks lankstymo iš popieriaus užduotis; kopijuos pagal pavyzdį; spalvins išlaikydami objekto kontūrines linijas; tiksliai atliks rankų mankštelę su masažiniais kamuoliukais, pirštų ir rankų judesius derinant su eilėraščiais).

3. Lavės foneminė klausa (dainuojant dainelę, mokės pritarti sau muzikiniu instrumentu, belsti ir atkartoti ritmą; mokės belsti tyliai- garsiai, greitai- lėtai).

4. Formuosis vizualinis atpažinimas, skyrimas (vaikai skirs formas, spalvas, dydį, raides ir skaičius).

5. Mokės rasti analogijas (pvz.: bitė ir avilys, paukštis ir lizdas ir pan.)

6. Žaidimų ir eilėraščių dėka gausės žodžių atsarga, tikslės gramatinė kalbos sandara.

7. Lankstymo ir konstravimo pagalba lavės gebėjimas orientuotis artimojoje aplinkoje, popieriaus lape, tikslės smulkioji motorika.

8. Drąsiai reikš savo mintis, nebijos klysti, eksperimentuoti.

2018-04-25